Obchodní a dodací podmínky - Slovensko

Obchodní podmínky

1. Základní údaje

Dodavatel – sídlo společnosti:
Zuriel s.r.o. Kunčice 123, 503 15 Nechanice IČ: 28788214 DIČ: CZ28788214
vedeno u KS v HK, oddíl C, vložka 27821
Bankovní spojení: 2700183281/8330 (Fio banka a.s.)
IBAN: CZ6420100000002700183281
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Kontaktní adresa:

Zuriel s.r.o.
Obchodní dům DON - 2. patro
Gočárova třída 1517/26
500 02 Hradec Králové
Telefon: +420 602 191 636
Email: info@zuriel.cz

2. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.zuriel.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

3. Objednávka zboží

Katalog běžně dodávaného zboží je umístěn na internetových stránkách www.zuriel.cz. K objednání zboží je nutno vyplnit objednávkový formulář a objednávku odeslat. Odeslaná objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy a slouží zároveň k rezervaci zboží. U jednotlivých položek zboží lze najít jejich ceny, ceny za dopravu a další poplatky jsou umístěny na stránce „ Dodací podmínky“. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena zboží včetně souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení. Dodavatel nemůže zaručit okamžitou dostupnost objednaného zboží, jeho dostupnost bude vždy potvrzena po odeslání objednávky.

4. Zrušení objednávky

Bez udání důvodu lze objednávku zrušit ze strany zákazníka i dodavatele v době před potvrzením objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Po uzavření kupní smlouvy je možné objednávku zrušit jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

5. Reklamace a záruční podmínky

Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet převzetím zboží. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci (expirace), skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka.

Spotřebitel má při uplatnění záruky:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte, písemně, nebo telefonicky, ještě před odesláním reklamovaného zboží. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme. Následně Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

6. Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v případě, že se jedná o Koncového spotřebitele a nikoliv o Podnikatelský subjekt a pod podmínkou, že zboží bylo objednáno jiným způsobem než osobně. Toto právo může zákazník realizovat osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá zboží, které od podnikatele obdržel, na adresu společnosti Zuriel s.r.o. (Obchodní dům DON – 2. Patro, Gočárova třída 1517/26, 500 02 Hradec Králové) spolu s číslem objednávky a číslem bankovního účtu pro vrácení peněz, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, a na své náklady.

Zboží by měl kupující vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Kupující odpovídá Zurielu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat, s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To neplatí, pokud podnikatel nesdělil spotřebiteli informace podle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. f.

Zboží je nutno poslat doporučeně a pojištěné, protože neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Nelze jej poslat na dobírku, takto zaslané zboží nebude přijato a bude vráceno zpět zákazníkovi.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu Zuriel s.r.o. bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, Zuriel však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Zurielu odeslal.

Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil kupujícího o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g.

Poskytuje-li prodávající se zbožím dárky, je kupující povinen při odstoupení od smlouvy poslat spolu s vráceným zbožím také dárky. Nebudou-li dárky vráceny, bude to chápáno jako bezdůvodné obohacení spotřebitele.

Pokud neoznámí kupující vadu včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

7. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití.

Při prodeji zboží shromažďuje společnost Zuriel s.r.o. pouze kontaktní údaje, konkrétně celé jméno, adresu, telefonní čísla a emailové adresy, za účelem odeslání zboží a komunikace se zákazníky. Kupující souhlasí s tím, že tyto údaje mohou být použity prodávajícím k výše uvedenému účelu. Tyto údaje nejsou poskytovány třetím stranám vyjma dopravců. O změnu osobních údajů, nebo jejich vymazání lze požádat osobně, telefonicky nebo emailem.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 1. 1. 2016

 

Dodací lhůty

V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.

 

Zaslání zboží na adresu přepravní službou GLS - Slovensko

Balík – dobírka

6,- Euro

Balík – platba na účet

5,- Euro

DOPRAVNÉ ZDARMA při nákupu nad 100,- Euro při platbě na účet, při platbě na dobírku poplatek 1,- Euro.

Pozn.: Objednávky do 10 EUR musí být hrazené dopředu na bankovní účet

 

Možnosti platby

  • Dobírka – zboží zaplatíte při doručení přepravní službou GLS.
  • Platba předem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet číslo: 2700183281/8330 (Fio banka a.s.) vedený v SR u Fio banka a.s., IBAN: CZ6420100000002700183281SWIFT: FIOBCZPPXXX, variabilním symbolem je číslo objednávky.
  • Hotově – při osobním převzetí zboží.

 

Doručení balíku

  • Standardní doručení balíku – V ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
  • Jestliže nikdo není doma – GLS se zeptá vašich sousedů, jestli pro vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
  • Oznámení o zásilce – Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič vám zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.
  • Druhý a třetí pokus o doručení – Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pro další pokus doručení můžete vybírat z několika variant doručení (původní adresa, jiná adresa či jiný příjemce, doručení balíku do GLS ParcelShopu, odmítnutí převzetí, vyzvednutí v GLS depu). Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.
  • Doručovací služby a přepravní časy - GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v ČR obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpoždění.
  • Platba kartou – V případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek po zadání čísla zásilky.

 

Informování příjemce

  • GLS informuje příjemce o doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy a dává mu možnost vybrat si z širokého spektra možností doručení. Tyto možnosti jsou k dispozici poté, když selže první pokus o doručení.
  • Objednané zboží obdržíte rychleji a pohodlněji, protože můžete ovlivnit místo a čas doručení, je-li třeba. Předejdete tak doručování balíku v době, kdy není přítomen nikdo, kdo by ho převzal.
  • První informaci obdržíte již před odesláním zásilky.
  • Předem jste informování o předpokládaném časovém okně pro doručení.
  • Získáte přímý přístup k možnostem doručení prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailové nebo textové zprávě.

 

Převzetí a reklamace

  • Jestliže nejste spokojeni s nějakým aspektem služeb GLS, dejte nám vědět. Míra poškození a ztrát je u GLS trvale na velmi nízké úrovni, protože GLS si značně cení spolehlivosti. Reklamaci můžete uplatnit online pomocí kontaktního formuláře GLS nebo můžete zavolat na informační linku GLS. Pro rychlé řešení reklamace je dobré znát číslo balíku.
  • Jestliže je balík zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít.
  • V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s vámi.
  • Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že je obsah poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele. GLS nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků – poštovní tajemství.

 

Dodací lhůty na Slovensko

Zboží je doručováno do 2-3 pracovních dnů.

Sleva 2% pro registrované
zákazníky

Novinky

01.07.2017 - 7.7. 2017 máme na prodejně ZAVŘENO

01.02.2017 - 9. a 10. února INVENTURA - prodejna ZAVŘENA

9. a 10. února máme na prodejně Zuriel na DONU ZAVŘENO! Inventura!

Anketa

Přihlášení uživatele

Nová registraceZapomenuté heslo
Nákupní košík

Počet položek 0

Celkem 0 Kč

Nyní doručujeme i na Slovensko Nyní doručujeme i na Slovensko

Poštovné od 6

Přepnout měnu e-shopu:

CZK EUR
Navštivte naše další internetové obchody: